Pokaždé se náš nepravidelný seriál o titulkových sekvencí setkal s velkým ohlasem u čtenářů a vzhledem, že od posledního příspěvku uteklo už řadu měsíců, podívejme na výborné sekvence, co jsme ještě nepitvali.
Společnost zabývající se vizuální přípravou filmů a reklam Picturemill, která patří mezi špičku v oboru spolupracovala s režisérem Tommy Wirkolou a producentem Kevinem Messickem na této výborné sekvenci k filmu Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic. Kombinace animace, 3D grafiky i reálných ohnivých efektů působí výborným dojmem a přesně ladí k dobovému vyznění filmu.
A v děsivém ranku čarodějnictví ještě zůstaňme, protože titulková sekvence k Stáhni mě do pekla patří k mimořádně vydařeným úvodním sekvencím. Hudba Christophera Younga neztrácí nic ze své podmanivosti a výtvarné kreace ladí jak s filmem, tak s osobou režiséra Sama Raimiho.
V následující titulkové sekvenci k filmu Blow Out, která je trochu delší a obsahuje i představení hlavní postavy se vraťme do roku 1981. Režisér Brian De Palma se tentokrát kromě Hitchocka inspiroval také kamarádem Coppolou a klasikem Antonionim. Výsledkem je sekvence, která mladší ročníky obdivující nedávného Maniaka s vraždícím Elijahem Woodem z vlastního POV trochu překvapí. Úvodní grafika je dílem Richarda Greenberga, který vymyslel titulky k filmům jako Pravdivé lži nebo Vetřelec.
Produkční firma Imaginary Forces’ stojí za úvodní sekvencí k přehlédnutému thrilleru 23 režiséra Joela Schumachera s Jimem Carreym, který je netradičně v dramatické roli a je v ní mimochodem velmi dobrý. Sekvence obsahuje šplíchance krve, hrátky s typografií a především variace čísla 23.
Související články na RealFilm.cz
Nejlepší titulkové sekvence II
Opening Credits: V zajetí démonů
Titulková sekvence Davida Finchera pro film Muži, kteří nenávidí ženy
Titulková sekvence pro Bondovku Skyfall Sama Mendese
Zajímavé úvodní titulky podle redakce Realfilmu
Dnes na partnerském portále RealArts.cz